perjantai 29. toukokuuta 2009

Photobucket
Photobucket
Olen valehtelematta viettänyt kuluneen viikon kahdessa asussa. Siitä ensimmäisestä en keksi mitään sanottavaa ja toinen näkyy kuvissa.

AA:n jumpsuit on täydellistä lomakamaa. Olen pukenut sen päälleni aamulla, käynyt sen ja koiran kanssa lenkillä, syönyt, juonut ja kirjoittanut se päällä ja jorannut siinä päivän viilettyä illaksi.

Älkää turhaan luulko, että olisin aloittanut klubbailun. Ei, sellaiseen on liian vanha ja laiska. Olen tällä viikolla vieraillut tanssinopettajana ystäväni ohjaamassa voimisteluryhmässä.

Ryhmän tytöt pitävät minua todennäköisesti joko rentona ja suhtis hauskana tyyppinä tai sitten ylienergisenä, itserakkaana kusipäänä. En vain yksinkertaisesti mahda sille mitään, että kun pääsen tanssimisen makuun myös juttuni alkavat kulkea odottamattoman löysillä raiteilla. Valio-voimistelijat: jos luette tätä, pyydän anteeksi kaikkia huonoja vitsejäni ja holtitonta venkoiluani.

Tanssimisesta tuli mieleeni, että katsoin eilen pitkästä aikaa Ellen DeGeneresiä. Olen ollut yli viikon niin irrallani normaalista elämästäni, että päivittäinen Ellen-annokseni on jäänyt saamatta. Kun taas pitkästä aikaa kuulin ohjelman polkevan tunnarin, olo muuttui hetkessä leppoisaksi ja mukavan kotoisaksi. Mieleni valtasi myös kevyt kateus. Miksi minä en ole keski-ikäinen lesbo?

Helteistä huliviliviikonloppua toivottaen: Jenna the jumpsuit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
UA-31293991-1